måndag 16 januari 2012

Måndag innebär...



Ja, just det... VÅGEN!

Vecka 2 =  -1,5kg

Inte illa!
Med tanke på att det inte gjorts många fysiska knop under helgen och med liggläget i soffan som infann sig någon gång under fredag eftermiddag och avslutades så sent som i går kväll.
Därtill en man som har plöjt igenom både chipspåse, smågodispåse (ghaaaa!!! min absoluta svaghet), chokladkaka, nötter och bulle under samma tid.
Hade jag inte ätit strikt LCHF hade jag under inga som helst omständigheter bara kunnat sitta i andra änden av soffan och storögt kolla in krängandet.

Jag hade inte heller kunnat låta bli att rota i den godispåse han lämnat eftersig och som hånfullt tittar ner på mej uppifrån skafferiets ovansida, vilkets är M´s "hemliga" förråd för ovan nämnda varor.

Skam den som ger sig!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig, stå på dig.. Heja, heja! Kramiz korven

    SvaraRadera
  2. ;o)

    Tja, ibland förvånar jag mejsjälv.

    pusspåre

    SvaraRadera