onsdag 4 januari 2012

boktips



Nu har jag snart läst ut boken jag fick i julklapp och den är riktigt spännande. 25 sidor kvar och vad som helst kan fortfarande hända.
Ska snart kila upp till sängen och lägga mej och läsa ut den.

Gillar ni Liza Marklunds böcker om Annika Bengtzon så ska ni absolut läsa denna.
Annika befinner sig mitt i ett kidnappningsdrama.
Hennes man blir tillfångatagen under en tjänsteresa i Nairobi tillsammans med en grupp på 7 personer.
En lösensumma begärs för att släppa Thomas.
Kraven är omöjliga och orimliga och gisslan börjar avrättas, en efter en.

Jag har bara läst någon enstaka bok om Annika Bengtzon, och sett filmerna förstås men nu vill jag läsa fler.
Kanske mamma har någon jag inte läst så jag får plöja hennes pockethögar när jag kommer upp till Onsala i morgon.

Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar