tisdag 10 januari 2012

det är inte möjligt...

jo, det är det tydligen. Köra vilse i Sjöbo alltså.
Skulle ge mej iväg och träna Pilates för första gången i går kväll men jag körde alltså vilse.
Trots karta!
Helt otroligt.

På ICAs anslagstavla hängde en ensam lapp om Yoga och pilates i Sjöbo.
Sedär, jag som Googlade på Yoga+Sjöbo i höstas utan att hitta något. Då fick det bli Tomelilla i stället men det var bra drygt att åka så långt för att träna.

Stället jag skulle till heter Fridhill och drivs av Marie Ljung.
Verkar vara ett lite mindre och mysigare träningsställe med bra gruppträningsutbud. Bla Poweryoga och Styrkepilates som jag är lite extra intresserad av nu när kondisen inte är på topp efter graviditeten.
Kolla in Fridhill här: http://www.marieljung.se/fridhill09/index.asp
Hela veckan har dom gratis prova-på-pass så jag får väl göra ett nytt försök på onsdag.

När vi då ändå är inne på det spåret så kommer viktrapportering för årets första vecka här.

Vecka 1  -0,9kg

summering av veckan:
Trodde nog att jag skulle ha tappat lite till. Har ju varit väldigt duktig. Hållt mej till min plan hela vägen, trots att vi inte varit hemma.
Det slank förstås ner 2 glas rött i helgen. Ett i fredags och ett i lördags. Men dom var väldigt små så jag tycker inte att det skulle ställa till det så värst.
Men, man får vara nöjd med det lille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar