tisdag 24 januari 2012

bloggelibloggbloggblogg

Visst är det roligt att hitta nya favvisbloggar?
Oftast trillar man över dem av en slump, man googlar på nåt och så hamnar man hos någon som skrivit om det man googlar om.
Ibland vänder man i dörren men det händer också att man hamnar på ett ställe som man verkligen gillar och som kanske rent av blir en favorit?!

Nu tänkte jag iallafall gå en liten genväg och be er, ni som hittat till mej, om hjälp att hitta nya fina bloggar.
Jag tänker att dels så får ni chansen att puscha er egen blogg och sen tipsa om er favorit.

Hur?
Använd kommentarsfunktionen nedan och
1. skriv er egen bloggadress (om du har en) och någon rad om vad du bloggar om
2. skriv din favvoblogg och en liten kommentar om vad den har för inriktning och kanske varför du gillar den.

Nästa tisdag, den 31 januari gör jag en sammanställning av alla bloggar i ett separat inlägg och listar dem alla så att ni också lätt hittar till dom.

Jag börjar med att tips er om en blogg jag följt ett tag och som jag verkligen gillar nämligen
Nisse i torpet
Nisse skriver om sitt liv på landet. Allt från odling och annorlunda sätt att förvara grönsaker, hönshusbygge och självhushållningsapparater. I bland något recept eller hur han tar tillvara på det han odlar.

Min egen blogg då Ebba på landet, men hit har ni ju redan hittat.

Ok, Hit me!

2 kommentarer:

  1. Tack för den länkningen Ebba!
    Är flitig läsare av din blogg med :)
    Hörs//
    Nils

    SvaraRadera
  2. Nämen, följer du mej. Vad kul :O)
    Gillar din blogg skarpt!

    Kan inte du tipsa mej om någon som du följer?

    simma lugnt

    SvaraRadera