onsdag 16 november 2011

shopping



När man bor som vi gör, långt ute på landet blir det inte särskilt mycket shopping som tidsfördriv. Och det är väl lika bra det. Både för plånboken och miljön!
Men när tillfälle ges är det ganska så trevligt att strosa omkring och titta i butiker.

Mamma hade ett möte på jobbet hon var tvungen att gå på och då passade jag på att ta en sväng på Kungsmässan under tiden.
Jag är inte mycket för köpcentrum egentligen men Kungsmässan är faktiskt ganska trevligt.
Det var nästan folktomt vilket var skönt och dom har ett amningsrum med soffor man kan använda om man har små som behöver äta. Mycket tacksamt!

På Kappahl hittade jag ett par super fina jeans till Alfred som jag var tvungen att köpa. Tog en stor storlek så att han kan ha dem då han har börjat gå. Inga sköna jeans att krypa i tror jag.
På Polarn och pyret köpte mamma en jättefin randig overall och ett par babyvantar och på H&M blev det en liten mössa till huvudknoppen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar