fredag 25 november 2011

Kreativt flow



Oj, nu är jag inne i ett riktigt flow och det poppar upp en massa projekt i huvudet hela tiden.
Det är lite svårt att få något gjort när man har en liten att ta hand om men det gör att jag får eld i baken när jag väl får en stund över.

Besöket på Ikea häromdagen resulterade i ett röd/vit randigt tyg som ska bli ny sits till kökssoffan och en hissgardin till köksfönstret. Tänkte även klä om en riktigt ful fåtölj i detta tyg. Jag hittade även några finfina kuddar ska få pryda kökssoffan. Juligt och lantligt kommer det bli.
Köpte också ett beigebrunmönstrat tyg som ska bli nya kuddar till vardagsrumssoffan.

Nu ska jag sy så fingrarna blöder. Soffan är klar och vardagsrumskuddarna nästan klara. På tur står hissgardinen. Hoppas jag hinner till på söndag så att vi får ett riktigt fint adventsfönster.

tyg och fina kuddar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar