tisdag 15 november 2011

På Onsalabesök

Hej och hå vad tiden går. Nu har jag nästan inte bloggat på en vecka.

I fredags tog jag och prinsen öresundståget upp till Onsala och mamma och pappa.
Det gick som en dans att åka tåg vilket var skönt. Det var inte utan att jag var lite orolig för att Alfred skulle tycka att det var sååå tråkigt att sitta still i 2 timmar och 40 minuter.
Men det gick som sagt bra, det var ju många människor att studera i morgonrusningen.


Väl uppe åkte jag till Lotten, min gamla, gamla vän och hälsade på och idag kom hon hit till mina föräldrar en sväng.
Det blev en härlig promenad i solskenet nu i förmiddags.
Hon blev mamma till den allra finaste lilla Lilja i mitten på september och våra små är alltså nästan lika gamla.


Alfred får en blöt puss av Stella

Lotten leker med Alfred

 Liten liten Lilja

Till kvällen kalasade vi på kräftor. MMmmmmm, nästan det godaste jag vet.
Till detta bakade jag ett LCHF formbröd som blev jättegott. Återkommer med recept längre fram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar