söndag 26 februari 2012

Hålla på med skit

När man är inne i ett inspirerande och kreativt flow, som jag är i nu, vill man inte hålla på med en annan massa onödig skit.
Som att frosta av frysboxen, torka av köksbordet, plocka leksaker, tvätta och laga middag.
Usch, det stör mej med alla dagliga måsten... inte för att frosta av frysen är ett sådant men eftersom det nu krypit upp is ända upp på kanten så att det knappt går att stänga locket så får man helt enkelt passa på när det bli köldgrader.
Igår var jag inne på Panduro och sedan på Stoff och stil för att handla lite tygstuvar och annat till inredningsdetaljer till A´s kommande rum. Jag blev alldeles febrig av alla möjligeter som öppnades.
Med mej hem fick jag så klart en massa saker jag inte hade tänkt köpa och nu hemma i soffan plockandes blad decoupagelim, papper, tyger och penslar vill jag alltså inte frosta av frysfanskapet.

Men skiten måste göras, så är det bara!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar