måndag 27 februari 2012

Barnloppis





Jag älskar att springa på loppisar av flera anledningar. Dels blir jag så lycklig av att fynda att jag börjar hoppa jämfota, dels gillar jag gamla prylar av alla slag. Både sådana som är fina som dom är eller sådana man kan göra om helt till sina egna unika "one-of-a-kinds".

Barnloppisen i Sjöbo på söndagsförmiddagen var en riktig boxningsmatch- bara för att ta sig in genom dörren.
Herremingud vad mycket folk... och nästan lika många försäljare :O)

Jag blev 200 kr fattigare genom att köpa 2 pyjamasar, 4 bodys, 1 byxa,1 par gummistövlar och en kanon bärsele till Klotis!
Bärselen var ett riktigt fynd (100 kr) Av märket Jokkmokk och nästan oanvänd.
Nu kan A hänga på ryggen och följa med när vi arbetar i trädgården eller på vilken annan tur som helst utan att behöva åka vagn!

Toppen!

2 kommentarer:

  1. Vad jag kan se verkar han nöjd med inköpen! Mormors stora plutt!!
    Längtar!
    Mormor

    SvaraRadera