torsdag 1 december 2011

ähh, dra mej bakom galler...




Jag har precis tittat på första avsnittet av Tjuvarnas jul, SVTs adventskalender 2011, och jag är alldeles varm i hela magen :O)

Äntligen en riktig julkalender i sann Oliver Twist anda.
Nog för att man blivit äldre med åren och kanske inte är lika intresserad längre men jag tycker att det bara har varit skit de senaste åren.
Varje år börjar jag titta, det hör liksom julen till och väcker härliga barndomsminnen. Något som sakta sakta dag för dag leder än närmare julafton. Men varje år blir jag lika besviken och struntar i det efter nån vecka.

Men i år fick jag en riktigt bra känsla. Det har ju bara varit ett avsnitt än så länge men den verkar riktigt riktigt mysig, fina miljöer och härligt foto.

Tur att det finns svtplay när man inte har någon TV!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar