torsdag 25 oktober 2012

Skit tråkigt...
















































 ... tycker Alfred om att jag måste ut i landet och dra upp de sista morötterna. Jag tycker faktiskt inte heller att det är särskilt roligt.
Men det ska ju tas omhand. Egentligen är ju själva tillvaratagandet ett trevligt moment men när man måste göra något NU, blir det genast tråkigt och jobbigt.
Man skjuter det framför sig så länge det bara går.

Just nu vill jag hellre renovera, måla i vardagsrummet och läsa i min bok biblioteket köpt hem på min begäran; Brödberoende av William Davis. Om hur vetet och framför allt gluten påverkar vår hälsa. Mycket intressant läsning.






2 kommentarer:

  1. Men gud vilka underbara bilder!!

    Kram/M

    SvaraRadera
  2. Mmmmmm...... mormors gull! Jag lovar att vi inte ska ta upp några morötter då vi ses!

    SvaraRadera