lördag 10 mars 2012

I love Gudrun!





Jag blir alltid lika glad när jag öppnar brevlådan och finner en ny Gudrun Sjöden´ katalog!
Trots att jag blir så strålande glad öppnar jag den sällan med en gång utan jag lägger det åt sidan och väntar på rätt tillfälle, dvs när jag är ensam och i lugn och ro kan njuta av alla vackra bilder.
Allra bäst gör sig katalogen tillsammans med en kopp kaffe eller te (beroende på tid på dygnet) och uppkrupen i husets skönaste fåtölj.

Både hemmakatalogen med mattor, gardiner och tyger och klädkatalogen är som ett smycke i sig.
Alltid otroligt fint fotade i de mest fantastiska miljöer.

Katalogen häromdagen bjöd på en vårig färgkaskad och nu kan man inte annat än längta efter sommar med trädgårdsmys och brunbrända ben....

Tyvärr var det inte helt lätt att hitta bilder ur katalogen på nätet så för att kunna ta del av det fina trädhotellet tex. så får ni helt enkelt skicka efter ett eget exemplar av hemmakatalogen.

2 kommentarer:

  1. Oh jisses vilka underbara färgkarameller! Jag har faktiskt precis vunnit ett presentkort från Gudrun Sjödén och jag känner att det inte blir det minsta svårt att spendera det :)

    Jag önskar dig en fin lördag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vilken lyx.
      Det kommer garanterat bli svårt att välja då det finns så mycket fint.
      Men det är ju också ett lyxproblem som heter duga! :O)
      trevlig helg

      Radera