fredag 1 februari 2013

Paris



Även om det är lite tyst här bloggar jag på nästan dagligen. Fast på MedvetenMini. Det är liksom där det händer numera. 
Större delen av min "lediga" tid jobbar jag med företaget så det är väl inte så konstigt kanske. För det mesta sitter jag hemma och jobbar framför datorn på mitt kontor. Ganska trevligt när man har fönstret som vetter ut mot trädgården och bortom den hagarna där bakom datorskärmen. Ännu trevligare är det när man kan jobba och resa på samma gång. Som igår när jag var över på mässa utanför Köpenhamn och dagarna före som spenderades i Paris. 

Många blev förstås timmarna inne i mässhallen men vi hann se ovanligt mycket av Paris ändå. På kvällarna strosade vi planlöst omkring och hela måndagen innan planet lyfte kl 21.30 gick vi på stan under en... nåja, med lite fantasi- ganska varm vårsol :o)
























 


1 kommentar: